پرورش شترمرغ | آموزش پرورش شترمرغ

پرورش شترمرغ | آموزش پرورش شترمرغ

آموزش پرورش شترمرغ ، طرح توجیهی پرورش شترمرغ ، کتاب پرورش شترمرغ ،هر آنچه جهت موفقیت در پرورش شترمرغ نیاز دارید
پرورش شترمرغ | آموزش پرورش شترمرغ

پرورش شترمرغ | آموزش پرورش شترمرغ

آموزش پرورش شترمرغ ، طرح توجیهی پرورش شترمرغ ، کتاب پرورش شترمرغ ،هر آنچه جهت موفقیت در پرورش شترمرغ نیاز دارید

سرمایه لازم برای پرورش شترمرغ

سرمایه لازم برای پرورش شترمرغ

جهت راه اندازی مزرعه شترمرغ به چه میزان سرمایه اولیه نیاز است ؟ با این سرمایه کدام یک از روشهای پرورش شترمرغ را می توان شروع کرد،هزینه پرورش شترمرغ در طول دوره پرورش چقدر است؟ میزان بازگشت سرمایه در یک پروژه پرورش شترمرغ چقدر طول می کشد ، سود پرورش شترمرغ در هر دوره به چه میزان محاسبه می شود ، در ابتدای کار کدام یک از روشهای پرورش شترمرغ را شروع کنیم؟ بازار فروش جوجه شترمرغ و شترمرغ پرواری به چه صورتی است؟

اینها سوالاتی هستند که هر پرورش دهنده بایستی در ابتدای کار بدان توجه نماید:

 

 

سرمایه لازم برای پرورش شترمرغ بستگی مستقیم با روش شروع پرورش دارد که عبارتست از1- خرید تخم نطفه دار وجوجه کشی

2-خرید جوجه از سن یک تا سه ماهگی وپرورش آن 3-خرید شترمرغ مولد ، که اگر فردی سرمایه بیشتری داشته باشد ،توصیه ما  و کارشناسان ، شروع پرورش بصورت ترکیبی از سه روش بالا می باشد که طبیعتا سوددهی بالایی نیز حاصل می شود.


سرمایه لازم برای پرورش جوجه شترمرغ

جهت شروع پرورش جوجه شترمرغ به سرمایه زیادی نیاز نیست  و اکثر پرورش دهندگان برای شروع کار از این روش استفاده کرده اند ، قیمت شترمرغ یک ماهه در بازار بین 250 تا 300 هزار تومان می باشد که قیمت مناسبی است و برای خرید 15 عدد جوجه شترمرغ  بطور میانگین به 4میلیون و پانصد هزار تومان سرمایه نیاز است و البته هزینه خوراک 15 شترمرغ تا سن پروار نیز بایستی محاسبه گردد.


سرمایه لازم برای پرورش شترمرغ مولد (بالغ):

اگر سرمایه بیشتری برای شروع پرورش دارید می توانی با خرید شترمرغ مولد کار خود را آغاز کنید که از نظر سوددهی و زمان رسیدن به پول بهتر می باشد زیرا سود تولید جوجه شترمرغ بیشتر از پرواری می باشد، در این روش شما میتوانید از طریق فروش جوجه ها درآمد زایی کنید که معمولا کمتر کسی این کار را میکند و اکثرا خودشان جوجه تولیدی را پروار می کنند .باستثناء مزارع بزرگ که میزان تولید جوجه زیاد می باشد و از طریق پیش فروش ، جوجه های مازاد را بفروش می رسانند.


اگر در سال اول پرورش هستید و تجربه کافی ندارید توصیه می شود با خرید پیش مولد که سال اول تولید تخمش هست شروع کنید

سرمایه لازم برای خرید یک خانواده پیش مولد که شامل یک نر و دو ماده است ، حدودا 5 تا 7 میلیون تومان می باشد.


شترمرغ بالغ نیز بسته به کیفیتش بین 2 تا 4 میلیون قیمت دارد. خرید دستگاه جوجه کشی و تجهیزاتش بین 5 تا 15 میلیون تومان هزینه دارد ، هزینه خوراک و نگهداری نیز در طول مدت پرورش نیز بایستی در نظر گرفته شود.صرف نظر از هر کدام از روشهای پرورشی که با ان کار خود را شروع می کنید توصیه می شود ابتدا با سرمایه کم شروع کنید زیرا مهمترین اصلی که بایستی در هر کاری در نظر گرفت بازاریابی محصولات می باشد و اگر شما کار و سرمایه خود را با مقدار کمی شروع کنید بهتر می توانید نسبت به بازاریابی اقدام نمایید و با کسب تجربه بیشتر در پرورش و بازاریابی ، بتدریج کار خود را توسعه دهید ، برای دریافت اطلاعات کامل تر لطفا کتاب آموزش پرورش شترمرغ را دانلود بفرمایید

خواندن مطلب زیر نیز مفید می باشد

آموزش پرورش شترمرغ مولد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد